• Originele Brink Filters
  • Specialist in luchtverwarming
  • Meer dan 50 jaar ervaring
  • Telefonische Helpdesk
  • Brink Climate Systems Dealer
gezond, energiezuinig en comfortabel binnenklimaat

Veelgestelde vragen


  1. Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
  2. Ons e-mailadres is veranderd, hoe kunnen we dat in jullie bestand veranderen?
  3. Ik heb een vraag over een artikel.
  4. Krijg ik garantie op de artikelen die ik heb besteld?
  5. Ik heb een suggestie!
  6. Hoe blijf ik op de hoogte van Jong luchtverwarming?
  7. Wat zijn de verzendkosten?
  8. Is mijn bestelling goed doorgekomen?
  9. Bestellen met of zonder account?
  10. Hebben jullie het artikel dat ik wil nog op voorraad?
  11. Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?
  12. Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren.
  13. Kan ik artikelen bijbestellen/bestellingen samen laten versturen?
  14. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  15. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.
  16. Hoe kan ik betalen?
  17. Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?



  1. Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
    U kunt dit doen bij inloggen en kiezen voor registreer. Daarna kunt u uw gegevens invoeren en u ontvangt daarna een welkomsbericht per mail van ons.

    [[Terug naar begin]]

  2. Ons e-mailadres is veranderd, hoe kunnen we dat in jullie bestand veranderen?
    Deze kunt u zelf wijzigen bij Mijn account, kies voor wijzig accountgegevens.

    [[Terug naar begin]]

  3. Ik heb een vraag over een artikel.
    Neemt u gerust contact met ons op, wij beantwoorden graag uw vragen over artikelen. Via ons contactformulier kunt u ons mailen, wij beantwoorden deze doorgaans binnen 24 uur. Telefonisch zijn wij bereikbaar op +31 (0)73-5432401 op werkdagen van 10.00-12.00 en van 13.00 - 17.00 uur

    [[Terug naar begin]]

  4. Krijg ik garantie op de artikelen die ik heb besteld?
    U mag ervan uitgaan dat wij kwaliteitsartikelen leveren. Aangezien alle artikelen op onze site zijn van merken die bekend staan om hun kwaliteit. Mocht er onverhoopt toch iets met de artikelen aan de hand zijn dan kunt u het beste via het contactformulier met ons contact opnemen. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem voor u op te lossen.

    [[Terug naar begin]]

  5. Ik heb een suggestie!
    Suggesties en tips zijn altijd welkom. Mocht u iets tegenkomen waarvan u denkt dat het verbeterd kan worden, stuur dan gerust een mailtje via ons contactformulier. Wij waarderen het als er meegedacht wordt om het winkelen bij ons prettiger voor u te maken.

    [[Terug naar begin]]

  6. Hoe blijf ik op de hoogte van Jong luchtverwarming?
    U kunt de website www.jongluchtverwarming.nl bezoeken voor meer informatie.

    [[Terug naar begin]]

  7. Wat zijn de verzendkosten?
    Voor verzendingen binnen Nederland nemen wij € 6,75 bezorgkosten in rekening. Voor overige landen kunt u contact met ons opnemen voor de hoogte van de verzendkosten. Wij verzenden uitsluitend met de pakketdienst van TNT en in een hoogwaardige verpakking. Heeft u twee bestellingen vlak na elkaar geplaatst, dan kunt u deze samen laten verzenden, mits deze nog niet verwerkt en/of verzonden zijn. U kunt een verzoek tot samen laten verzenden per mail doorgeven, vermeldt u wel altijd beide ordernummers. U ontvangt van ons, indien mogelijk, een bevestiging voor akkoord.

    [[Terug naar begin]]

  8. Is mijn bestelling goed doorgekomen?
    U ontvangt altijd per mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mailadres niet correct. Neemt u in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op.

    [[Terug naar begin]]

  9. Bestellen met of zonder account?
    De voordelen van een account (ingelogd bestellen) is dat: - u tijdens het bestellen niet elke keer uw volledige gegevens in hoeft te vullen, alleen uw e-mailadres en wachtwoord. - u als eerste op de hoogte bent van acties, aanvullingen collecties, kortingen en uitverkopen d.m.v. een nieuwsbrief.

    [[Terug naar begin]]

  10. Hebben jullie het artikel dat ik wil nog op voorraad?
    De voorraad die in onze webshop staat, is gekoppeld aan onze fysieke voorraad. Wanneer een artikel in een bepaalde maat online niet meer op voorraad is, betekent dit dat deze niet meer in ons magazijn ligt. Wanneer u een bepaalde maat zou willen die niet meer bij ons op voorraad is, kunnen wij deze indien mogelijk nog bij bestellen. U kunt dit doorgeven aan ons via het contactformulier en wij zullen uw vraag dan z.s.m. beantwoorden.

    [[Terug naar begin]]

  11. Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?
    Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet meer leverbaar is in tegenstelling tot wat de webshop aangeeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk per mail contact met u op. U heeft de keuze een ander artikel te kiezen, het bedrag van het artikel retour gestort te krijgen of kosteloos de gehele bestelling te annuleren. Wij doen ons uiterste best deze situatie te voorkomen.

    [[Terug naar begin]]

  12. Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren.
    U kunt binnen 7 dagen na ontvangst een artikel ruilen voor een ander artikel. Dit kunt u doen door middel van het sturen van een mail. Wij kunnen nakijken of het artikel nog op voorraad is en zodoende het te ruilen artikel voor u reserveren. U mag een artikel ook retour sturen. Wij storten, na ontvangst van het artikel, het aankoopbedrag excl. verzendkosten zo spoedig op uw rekening terug. Aan het ruilen en retourneren zijn een aantal voorwaarden verbonden; Artikelen dienen binnen 7 dagen retour gestuurd te worden in een deugdelijke verpakking; Artikelen dienen in originele staat te zijn. De kosten voor het terugsturen naar ons zijn voor u. Onvoldoende of ongefrankeerde zendingen worden door ons niet aangenomen; Artikelen welke in een enveloppe of platte verpakking (en door een brievenbus) passen, kunnen met briefpost verzonden worden. Dit scheelt u aanzienlijke verzendkosten, briefpost is echter (in tegenstelling tot pakketpost) niet traceerbaar bij de TNT! RETOURADRES: Jong Luchtverwarming C.V. Ericastraat 9a 5482 WR Schijndel

    [[Terug naar begin]]

  13. Kan ik artikelen bijbestellen/bestellingen samen laten versturen?
    Indien u een artikel wilt bijbestellen bij een reeds geplaatste order; Dat is mogelijk, mits de bestelling nog niet is opgepakt en verwerkt en ingepakt is. Stuurt u het verzoek zo snel mogelijk per email, dan kijken wij of het in orde te maken is.

    [[Terug naar begin]]

  14. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Wilt u afzien van de geplaatste bestelling, dan dient u zo snel mogelijk uw bestelling per mail of telefonisch te annuleren .Indien de order reeds verzonden is, kunnen wij deze niet meer terughalen. U dient de bestelling dan op eigen kosten te retourneren.

    [[Terug naar begin]]

  15. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.
    Neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen zorgen voor een snelle en correcte oplossing.

    [[Terug naar begin]]

  16. Hoe kan ik betalen?
    U kunt kiezen voor een betaling met: iDEAL U kunt binnen iDEAL kiezen voor ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS Bank. Houdt uw bankpasje en evt. random/digi-reader bij de hand, deze betaling dient u gelijk af te ronden in de kassa. (De bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden) PayPal Makkelijk, snel, veilig én uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Let wel op, hiervoor dient u wel een PayPal account te hebben. (www.paypal.nl)

    [[Terug naar begin]]

  17. Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
    Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. U ontvangt een bevestiging per e-mail als wij uw betaling binnen hebben. Alle bestellingen binnen Nederland worden binnen 2 werkdagen na ontvangst van de bevestiging van uw betaling verzonden. Voor overige landen is de bezorgtermijn binnen 4 werkdagen. De bezorgkosten binnen Nederland zijn voor elke bestelling gelijk en bedragen € 6,75, bij een bestelling vanaf € 100,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

    [[Terug naar begin]]